رئیس سازمان نظام پزشکی امروز در بازدید از بیمارستان رازی رشت با تقدیم شاخه گل از پرستاران این مرکز قدردانی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد رئیس زاده، رئیس سازمان نظام پزشکی کشور امروز در سفر به گیلان با حضور در بیمارستان رازی رشت از پرستاران این مرکز که از آغاز شیوع کرونا در خط مقدم مقابله با این بحران هستند، با تقدیم شاخه گل قدردانی کرد.

او همچنین در محوطه این بیمارستان به یاد شهدای مدافع سلامت یک اصله نهال کاشت و در بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز آموزشی درمانی، در جریان کم و کیف امکانات و تجهیزات این بیمارستان قرار گرفت.

قدردانی رئیس سازمان نظام پزشکی از پرستاران بیمارستان رازی رشت

رئیس سازمان نظام پزشکی کشور امروز همچنین در جمع اعضای نظام پزشکی گیلان گفت: اگر مشکلات جامعه پزشکی از جمله حقوق و مزایا و دستمزد کافی نباشد به مرور زمان مردم متضرر شده و برای کوچکترین عمل جراحی مجبور خواهند بود به خارج از کشور سفر کنند.

رئیس زاده بر لزوم ساماندهی نظام پزشکی توأمان با افزایش تعاملات با سازمان‌های بیرونی تاکید کرد و افزود: باید با شناخت و درک صحیح از سرمایه‌های سازمان، پشتوانه‌هایی را در کنار تعاملات بیرونی ایجاد کنیم.

او تصریح کرد: نظام پزشکی شهرستان‌ها ستون فقرات نظام پزشکی هستند و هر چقدر سازمان نظام پزشکی شهرستان‌ها تقویت شود در راستای آن نظام استان و کشور با مانور قدرت و تاثیرگذاری بر دیگر بخش‌ها تقویت خواهد شد.

قدردانی رئیس سازمان نظام پزشکی از پرستاران بیمارستان رازی رشت

ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان هم بر لزوم کاهش دریافت مالیات جامعه پزشکی تاکید کرد و گفت: پایین بودن تعرفه پزشکان عمومی در برخی از شهرستان‌ها موجب شده تا درآمد آن‌ها کافی نباشد.

او روی آوردن بعضی از پزشکان به جراحی زیبایی و مهاجرت را از دیگر مشکلات جامعه پزشکی برشمرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به نقش موثر نظام پزشکی این استان در بحران کرونا اشاره کرد و گزارشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دوران کرونا ارائه داد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.