پورافشار گفت: طبق سند ملی واکسیناسیون تا ۲۰ مهرماه امسال ، ۱۷ هزار و ۵۶۹ دز واکسن کرونا نوبت اول و دوم در شهرستان ملکشاهی تزریق شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، نجف پورافشار فرماندار ملکشاهی ، گفت: از مجموع ۱۷ هزار و ۵۶۹ دزُ واکسن کرونا که در این شهرستان تزریق شده است، ۱۰ هزار و ۷۴۸ دزُ مربوط به نوبت اول و ۶ هزار و ۸۲۱ دزُ مربوط به نوبت دوم است.

او ادامه داد: هم اکنون با تلاش مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان و همراهی مردم روزانه بطور میانگین بیش از ۲۵۰ دزُ واکسن نوبت اول و دوم در این شهرستان تزریق می‌شود.

فرماندار ملکشاهی مطرح کرد: همچنان تزریق واکسن کرونا در سنین بالای ۱۲ سال شهرستان در دستور کار است و تلاش می‌کنیم در سریع‌ترین زمان ممکن جمعیت هدف تحت پوشش تزریق واکسن کرونا قرار گیرد.

پورافشار به میزان پوشش واکسیناسیون دانش آموزان در این شهرستان اشاره کرد و گفت: تا تاریخ ۲۰ مهرماه یک هزار و ۱۴۹ دانش آموز در این شهرستان واکسن کرونا تزریق کردند.

او با بیان اینکه هم اکنون گروه‌های سیار برای تزریق واکسن کرونا در مناطق روستایی و عشایری به کار گرفته شده اند، افزود: برای تسریع در پوشش کامل واکسیناسیون، تزریق واکسن کرونا خانه به خانه در این شهرستان انجام می‌گیرد.

فرماندار ملکشاهی بیان کرد: برای افزایش سرعت در پوشش واکسیناسیون و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اطلاع رسانی از طریق فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.