آیت الله حسینی همدانی بر اقدام فوری به منظور حل مشکلات فرهنگی البرز تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، آیت الله حسینی همدانی، امام جمعه کرج در خطبه های امروز خود با بیان این که برخی کم کاری ها و بی توجهی ها به مسئله فرهنگ موجب مشکلات مختلف در استان شده است، گفت: فرصت را نباید از دست داد و متولیان امر باید برای حل مسائل فرهنگی اقدام فوری انجام دهند.

او در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه به مسئله تربیت اسلامی اشاره کرد و افزود: در نگاه اسلام، تربیت یک مسئله جهانی است و باید به گونه ای باشد که به عنوان یک الگو برای همه ملت ها در جهان مطرح شود در بیانیه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب نیز به این مسئله تاکید شده است.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه اتفاقات افغانستان را جنایت توصیف کرد و گفت: جنایت کشتار مردم بی دفاع در افغانستان در روزهای گذشته، بیانگر این است که اگر چه آمریکا با شکست مفتضحانه دیگری در این کشور حضور ندارد اما فکر و اندیشه آمریکایی همچنان پابرجاست که چنین جنایت های رخ می دهد.

او افزود: از مجامع بین المللی می خواهیم تا درباره کشتار مردم بی دفاع در افغانستان سکوت نکنند و این جنایت ها را محکوم کنند.

امام جمعه کرج در ادامه به تهدیدهای اسرائیل علیه ایران در روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: کشورهای بیگانه و به ویژه غده سرطانی اسرائیل بدانند که اگر دست از پا خطا کنند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با صلابت و اقتدار زمان نابودی آن ها را به جلو خواهند انداخت. 

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.