فرماندار ملایر گفت: بیش از هشت میلیارد تومان اعتبار به توسعه ورزش ملایر اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،قدرت الله ولدی فرماندارملایر در نشست بررسی اعتبارات و طرح‌های عمرانی حوزه ورزش و جوانان شهرستان ملایر بیان کرد: در کمیته برنامه‌ریزی از محل اعتبارات سال ۱۴۰۰ حدود هشت میلیارد و ۵۲۵ میلیون تومان از منابع استانی، توازن، نفت و گاز و ۲۷ صدم درصد به حوزه فعالیت‌های ورزش و جوانان این شهرستان اختصاص یافت.

او افزود: این میزان اعتبار برای طرح‌هایی همچون تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی سرپوشیده و روباز، زمین چمن مصنوعی سامن، زمین چمن زنگنه، زورخانه حسین آبادناظم، تجهیز ساختمان اداری، خوابگاه ورزشی، استخر سرپوشیده سامن و ساخت سالن روستای توچغاز اختصاص داده شده است.

او خواستار جذب اعتبارات از دیگر منابع همچون منابع داخلی، درآمدی و سهم وزارتخانه ورزش و جوانان و اضافه شدن به مجموع اعتبارات شهرستان شد و ادامه داد: این رقم اعتبارات به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ابلاغ شده و هر چه سریعتر باید موافقت‌نامه آن‌ها بین اداره کل ورزش و جوانان رد و بدل شود.

فرماندار ویژه ملایر بر لزوم تسریع روند تکمیل طرح‌های عمرانی ورزشی ملایر تاکید کرد و افزود: بیشتر این طرح‌های بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که براساس اولویت وزارت ورزش و جوانان باید تکمیل شوند.

او ابراز داشت: ملایر زیرساخت‌های ورزشی خوبی دارد و با همین زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های خوب و وجود قهرمانان و ورزشکاران مستعد، به اندازه یک استان ظرفیت دارد که باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.