استاندار اردبیل با اشاره به برخی مشکلات حوزه زنان و خانواده ها، حل این مشکلات را در سایه همفکری و استفاده از نظرات نخبگان اجتماعی عملیاتی دانست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست با جمعی از بانوان فرهیخته استان اظهار کرد: تشکیل اتاق فکر با حضور بانوان فرهیخته و نخبگان اجتماعی از جمله اقداماتی است که باید به صورت مستمر برای کاهش مشکلات خانواده‌ها پیگیری شود.

او بیان کرد: با رفع و یا حداقل کاهش مشکلات اقشار مختلف و به ویژه بانوان، مسائل خانواده‌ها نیز کاهش می‌یابد.

استاندار اردبیل حمایت از تولید و کسب و کار برای ایجاد ثروت در استان را از برنامه‌های مهم عنوان کرد و افزود: باید با جذب سرمایه گذاران برای ارتقای شاخص‌های اقتصادی استان تلاش کنیم.

عاملی به وجود مشکل بیکاری در بین جوانان تحصیل کرده در استان اشاره کرد و خواستار همفکری بانوان فرهیخته برای کاهش گرفتاری‌های جوانان شد.

او گرایش به سمت تولید و پرهیز از اتکا به درآمد نفتی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: با استفاده بهین از درآمد‌ها می‌توان در راستای تامین زیرساخت‌های توسعه استان و جذب سرمایه گذاران قدم برداشت.

استاندار اردبیل از پیگیری ویژه برای احصای پروژه‌های پیشران و زیرساختی در استان خبر داد و افزود: امید می‌رود با شناسایی و پیگیری اجرای این پروژه‌ها در سطح استان شاهد کاهش مشکلات مردم باشیم.

در این جلسه تعدادی از بانوان فرهیخته، نظرات خود را در راستای توسعه استان و رفع مشکلات بانوان و خانواده‌ها ارایه کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.