آنسو فاتی، ستاره اسپانیایی تیم فوتبال بارسلونا به احتمال فراوان در این تیم خواهد ماند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز‌های گذشته بسیاری از رسانه‌های اروپایی خصوصا اسپانیایی‌ها گزارش‌هایی در ارتباط با جدایی آنسو فاتی ، ستاره ۱۸ ساله تیم فوتبال بارسلونا در سال آینده از این باشگاه مطرح کرده اند، اما امروز نشریه موندو دیپورتیوو در گزارشی ادعا کرده است که این ستاره ۱۸ ساله قصد جدایی از آبی اناری‌ها را ندارد و به زودی نیز قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

این نشریه اسپانیایی عنوان کرده است که باشگاه بارسلونا قصد دارد قرارداد آنسو فاتی را به مدت چهار فصل تمدید کند و مبلغ بند آزادسازی این بازیکن را افزایش دهد تا جذب او برای سایر تیم‌ها به اتفاقی غیرممکن تبدیل شود.

قرارداد آنسو فاتی با بارسلونا تنها تا پایان فصل اعتبار دارد، اما باشگاه اخیراً پیشنهاد جدید خود را ارائه داده و مذاکرات در حال انجام است.

در روز‌های گدشته عنوان شده بود که تیم‌های پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ و منچسترسیتی به دنبال جذب این ستاره ۱۸ ساله هستند. آنسو فاتی اسپانیایی در فصل جدید لالیگا با پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ بارسلونا نام خود را به عنوان جایگزین لونل مسی در بارسلونا مطرح کرده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار