رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت از واژگونی یک دستگاه خودرو سواری نیسان در جاده نصرآباد و نجات سرنشین آن به همت نیرو‌های هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، سید قاسم گلشن، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: با گزارش مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری EOC هلال احمر استان در ساعت ۲۰:۴۵ دیشب مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری نیسان در جاده نصرآباد، نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاویدالاثر متوسلیان تفت به محل حادثه اعزام شدند.

گلشن با بیان اینکه این حادثه یک مصدوم در پی داشت، افزود: با اعلام این حادثه بلافاصله نیرو‌های امدادی هلال احمر با خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند و به وسیله ست نجات مصدوم که در خودرو گیر افتاده بود را رهاسازی کردند.

او بیان کرد: مصدوم پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه درمانی به همت نیرو‌های امدادی، با آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین محل درمانی انتقال داده شد.

گلشن یادآور شد: نجاتگران هلال احمر در هر ساعت از شبانه روز آماده امداد رسانی هستند و شماره تلفن ۱۱۲ پل ارتباطی بین مردم و صدای امداد جمعیت هلال احمر است و اطلاع رسانی سریع به هر نحو ممکن باعث کاهش آسیب در حوادث می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.