مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری، از دیدار و تقدیر خادمیاران این کانون از پرسنل نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فرزانه گنجی مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با شعار «پلیس مقتدر، قانون‌مدار و امین مردم»، خادمیاران این کانون با حضور در معاونت اجتماعی استان، ضمن عرض خداقوت و تبریک به پرسنل عزیز نیروی انتظامی، با تقدیم گل و هدیه هفته نیروی انتظامی را پاس داشتند.

وی افزود: خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری، همچنین پیام تبریک خود را تقدیم نیرو‌های دلاور نیروی انتظامی کردند که متن آن به شرح زیر است:

نام نیروی انتظامی در تاریخ انقلاب اسلامی با شجاعت و دلاوری عجین است که با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی‌ناپذیر گام برداشته‌اند.

امروزه به عنوان مظهر اقتدار جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از ظرفیت بالای سبز قامتان جان بر کف و همیشه هوشیار، نقش بارزی در برقراری نظم، آرامش و امنیت در تمام نقاط کشور ایفا می‌نماید.

خادمیاران کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی چهارمحال و بختیاری، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور نیروی انتظامی و خانواد‌های ایشان تبریک عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه این نیرو‌های غیور، توفیقات روز افزون همه عزیزان را در راه انجام وظایف از درگاه ایزد متعال مسألت دارند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار