مهدی مودی گفت: تاکنون ۶۷ درصد از جمعیت دانش آموزی ۱۲ تا ۱۸ سال استان خراسان شمالی دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مهدی مودی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: اولویت اصلی حضوری کردن آموزش ، تامین سلامت معلمان، دانش آموزان و اولیای آن‌ها است؛ براین اساس با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی استان برای واکسیناسیون این جامعه هدف برنامه ریزی شده است.

مودی افزود: تاکنون در مجموع ۷۷ هزار و ۳۰ نفر از دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه سیاست آموزش و پرورش برحضوری کردن کلاس‌های درس است گفت: از اول آبان ماه مدارس شهری با جمعیت کم، حضوری می‌شود و همچنین از ۱۵ آبان ماه تمامی مدارس به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

مودی تعداد کلاس‌های درس را در مجموع ۸۶ هزار و ۶۵ کلاس درس در استان اعلام کرد و اظهارداشت: در این کلاس‌ها ۱۸۵ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی افزود: یک و نیم درصد دانش آموزان در کشور در خراسان شمالی مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد ۴۸ درصد دختر و ۵۲ درصد پسر هستند.

مودی اظهار داشت: ۳۸ درصد مدارس در مناطق روستایی و ۶۲ درصد نیز در مناطق شهری وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی پیشتر اعلام کرده بود تا ۲۰مهرماه سال جاری تمامی دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال دز اول واکسن کرونا را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/د

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.