طباطبایی نژاد گفت: دولت تلاش کند با کمک مجلس، مشکل نقدینگی را حل و بار تورم را از دوش مردم بردارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید صادق طباطبایی نژاد نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتصاب استاندار جدید اصفهان، گفت: امیدوارم با توجه به اینکه استاندار جدید یک فرد جوان است بتواند مشکلات استان را برطرف کند. 

وی یکی از بدترین دوران خود را از نظر کمبود منابع آبی پشت سر می‌گذارد، افزود: بزرگترین مشکل استان اصفهان آب است که استاندار جدید باید آن را به عنوان اولویت‌های کاری خود قرار دهد. همچنین موضوعاتی مانند محیط زیست، اشتغال و آسیب های اجتماعی از دیگر مشکلات این استان است که نیازمند یک تلاش و همت مضاعف تیم جدید استانداری خواهد بود.

طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: دولت تلاش کند با کمک مجلس مشکل نقدینگی و بار تورم را از دوش مردم بردارد.

آموزش و پرروش اردستان نیازمند آرامش است

وی در خصوص وضعیت تعدادی از ادارات شهرستان که با سرپرست اداره می شود، گفت: همواره برای ادارات شهرستان پیگیر افراد بومی بودیم و معتقدیم یک فرد بومی که دارای تخصص باشد بهتر می تواند مشکلات شهرستان را برطرف کند.

نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: آموزش و پرورش مهمترین و پرجمعیت ترین اداره شهرستان اردستان است و مسئولان شهرستان باید توجه داشته باشند که این اداره نیازمند آرامش و دوری از حاشیه ها است.

طباطبایی نژاد افزود: در حال حاضر بیش از ۷۰ درصد مدیران شهرستان بومی هستند و در تلاش هستیم تعدادی از اداره های شهرستان که با سرپرست اداره می‌شود را هر چه زودتر تعیین تکلیف کنیم.

وی گفت: وضعیت اشتغال در اردستان ‌بهتر از قبل شده است و راه اندازی کارخانه های جدید نوید بخش اشتغال پایدار در منطقه است.

نماینده مردم اردستان در مجلس با اشاره به مشکلات کشتارگاه اردستان گفت: شهرداری های شهرستان با توجه به درآمدهای کمی که دارند نمی توانند بیشتر از ظرفیت کنونی به مشکلات کشتارگاه رسیدگی کنند و به نظر می‌رسد واگذاری کشتارگاه اردستان به بخش خصوصی تا حدودی مشکلات این واحد را برطرف کند.

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.