وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پس از زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، از پایگاه واکسیناسیون حضرت احمدبن موسی (ع) به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در بازدیدی شبانگاهی، در پایگاه واکسیناسیون حضرت احمدبن موسی (ع)، واقع در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) حضور یافت.

وزیر بهداشت در این بازدید شبانگاهی ضمن بررسی روند اجرای واکسیناسیون در این پایگاه تجمیعی، با تیم‌های اجرای واکسیناسیون گفتگو کرده و از نزدیک با مسائل آنان آشنا شد.

دکتر مهرزاد لطفی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز که در این بازدید وزیر بهداشت را همراهی می‌کرد، فرآیند اجرای واکسیناسیون در پایگاه‌های استان را تبیین کرد.

پایگاه واکسیناسیون حضرت احمدبن موسی (ع) از جمله پایگاه‌های شبانه روزی شهر شیراز است که با توجه به قرار گرفتن در جوار حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، مورد استقبال قرار گرفته و از زمان راه اندازی، روزانه مراجعان بالایی برای دریافت واکسن به این پایگاه مراجعه کرده اند.

دکتر محسن مقدمی معاون بهداشت دانشگاه و مهندس «مهدی فرجی» مدیر حراست دانشگاه در این بازدید، وزیر بهداشت و رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار