کلانتر گفت: با تلاش مدافعان سلامت حوزه بهداشت پوشش نوبت اول واکسیناسیون کرونای شوشتر با تزریق بیش از ۱۵۵ هزار دُز از مرز ۷۰ درصد عبور کرد.

مجتبی کلانتر رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با تلاش مدافعان سلامت حوزه بهداشت، همکاری آحاد مردم، حمایت‌های مسئولین و تلاش نیرو‌های داوطلب، درصد پوشش نوبت اول واکسیناسیون کرونای شهرستان با تزریق بیش از ۱۵۵ هزار دُز از مرز ۷۰ درصد عبور کرد.

او افزود: تا کنون بیش از ۳۲ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال نیز هر ۲ دُز واکسن را دریافت کرده اند و این آمار هرروز در حال افزایش است.

کلانتر تصریح کرد:  آمار واکسیناسیون گروه سنی ۱۲ تا ۱۷ سال نیز رشد قابل توجهی پیدا کرد و به ۶۱ درصد رسید که جا دارد از همه معلمین، مدیران و اولیای دانش آموزان برای همکاری در این امر مهم تشکر و قدردانی کنیم.

رییس دانشکده علوم پزشکی شوشتر در پایان اظهار داشت: این همدلی تاریخی که برای بهبود روند واکسیناسیون در شهرستان شکل گرفت باعث جهش سرعت تزریق واکسن کرونا شده و امیدواریم همین روند رو به جلو تا زمانی که تمام جامعه در مقابل بیماری کرونا کاملا واکسینه شوند، ادامه یابد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.