کوثری گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی در دانشگاه‌ها بویژه در حوزه خوابگاه‌ها، سلف سرویس و کلاس‌ها رعایت و زیرساخت‌های لازم برای بازگشایی دانشگاه‌ها باید به بهترین شکل آماده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  ابوذر کوثری معاون استاندار سیستان وبلوچستان  در نشست کمیسیون دانشجویی شورای تامین سیستان و بلوچستان که با حضور روسای دانشگاه‌های سطح استان و معاونان فرهنگی و دانشجویی برگزار شد اظهارداشت: با عنایت به اینکه موضوع بازگشایی احتمالی دانشگاه‌ها از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری مطرح شده نشست کمیسیون دانشجویی با هدف تبیین شرایط پیش‌رو و بررسی چالش‌های احتمالی در این زمینه برگزار شد.

وی افزود: با عنایت به بیماری منحوس کرونا رخوتی در حوزه آموزش و پژوهش صورت گرفته که باعث آسیب‌هایی شده و می‌بایست با برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ادامه این روند در محیط‌های دانشگاهی گام‌های موثری برداشته شود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: با توجه به اینکه سلامت دانشجویان و اساتید باید تامین شود دانشگاه‌ها برای واکسیناسیون اعضای هیات علمی، کارمندان و دانشجویان به نحو مطلوب برنامه‌ریزی کنند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه سیستان و بلوچستان در مسیر توسعه ریل‌گذاری شده می‌بایست دانشگاه‌ها در این امر مهم به نحو مطلوب نقش آفرینی و از طریق ظرفیت‌های موجود شرایط را برای پیوند دانشگاه و صنعت تجارت مبتنی بر یک راهبرد اجرایی و هدفمند فراهم کنند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.