فرماندار اندیمشک گفت: مردم اندیمشک در کنار مردم زلزله زده اندیکا خواهند بود و قرارگاه امام حسن (ع) جهت امداد رسانی به مردم زلزله زده تشکیل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جهانگیری فرماندار اندیمشک گفت: مردم شهرستان اندیمشک در کنار مردم اندیکا خواهند بود و در این راه مردم و مسئولان از هیچ تلاشی جهت امداد رسانی کوتاهی نخواهند کرد.

او افزود: پس از وقوع زمین لرزه در شهر اندیکا چند تیم عملیاتی هلال احمر  اندیمشک با تجهیزات به منطقه اعزام شدند و پس از بررسی و اعلام نیاز تعداد ۱۵۰تخته چادر نیز از سوی جمعیت هلال احمر و با همکاری راهداری اندیمشک به مناطق اندیکا ارسال شدند.

جهانگیری بیان داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) از سوی سپاه ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک تشکیل شده است و هدف این قرارگاه جمع آوری اقلام و ارسال ان‌ها به منطقه است و تعداد زیادی از منازل در این زمین لرزه تخریب شده اند و تعدادی از خانوار‌ها سرپناهی ندارند و تهیه منبع ذخیره آب، بسته‌ غذایی خشکبار،  چادر و پتو، وسایل گرمایشی و آرد جز ضروریات زلزله زدگان منطقه می‌باشد

فرماندار شهرستان اندیمشک با بیان اینکه مردم اندیمشک همواره و در حوادث گوناگون همچون سیل ۹۸ همیشه در کنار هموطنان خود بوده اند گفت: مردم و مسولین شهرستان اندیمشک تا رفع مشکلات در منطقه به مردم اندیکا کمک خواهند کرد

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.