هوندا اعلام کرد که همه خودرو‌های مدل جدیدش در چین پس از سال ۲۰۳۰ الکتریکی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از electrek، هوندا جزئیاتی از یک استراتژی الکتریکی جامع را به اشتراک گذاشته است که شامل دو خودروی تولیدی و سه کانسپت است که برند الکتریکی جدید سری e:N را یدک می‌کشد. این شرکت خودروسازی ژاپنی قصد دارد ۱۰ مدل خودروی الکتریکی با نام تجاری هوندا را در پنج سال آینده معرفی کند، اما فقط در چین. با این اوصاف، هوندا اظهار داشت که در نظر دارد این مدل‌ها را از چین صادر کند.

این شرکت قبلاً اهداف خود را برای فروش خودرو‌های تمام الکتریکی تا سال ۲۰۴۰ به اشتراک گذاشته بود که بخش بزرگی از این استراتژی شامل خودرو‌ها با سوخت هیدروژن می‌شد. در زمینه خودرو‌های تمام الکتریکی، هوندا در این صنعت چند قدم عقب‌تر از بقیه قرار دارد. در واقع، این خودروساز در حال حاضر تنها یک خودروی تمام الکتریکی ارائه می‌دهد که آن هم هوندا E در اروپاست. هوندا پیش بینی می‌کند که تا سال ۲۰۳۰، ۵۰۰ هزار خودروی تمام الکتریکی به فروش برسد.

با آغاز عرضه از کشور چین؛

با این وجود، رویکرد واقعی هوندا برای برق رسانی تصادفی بوده است. با اخبار امروز، ما چشم انداز ملموس تری از انتقال هوندا به نام خودرو‌های برقی، حداقل در بازار چین داریم.

رونمایی از خودرو‌های الکتریکی با استراتژی جدید

در بیانیه‌ای پس از کنفرانس مطبوعاتی مجازی، هوندا استراتژی جدید خودرو‌های الکتریکی خود را به اشتراک گذاشت و از دو خودروی الکتریکی اول که در خارج از کشور در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرد، رونمایی کرد. علاوه بر این، هوندا اعلام کرد که همه خودرو‌های مدل جدیدش در چین پس از سال ۲۰۳۰ الکتریکی خواهند بود. البته باید توجه داشت که مدل‌های هیبریدی نیز در این استراتژی قرار دارند. تا سال ۲۰۴۰ تمامی محصولات این شرکت از نوع الکتریکی خواهند بود.

با آغاز عرضه از کشور چین؛

دو مدل تولیدی قبلا توسعه یافته اند و قرار است در بهار ۲۰۲۲ به عنوان بخشی از سری جدید e: N برقی هوندا به فروش برسند. هوندا در حال حاضر دو کارخانه تولید جدید دارد که به طور خاص به خودرو‌های برقی اختصاص داده شده و برای GAC هوندا و دانگ فنگ هوندا برنامه ریزی شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.