سردار شیرازی گفت: سرلشکر فیروزآبادی در صحنه‌های مختلفی که پس از انقلاب پیش آمد همواره برای انجام تکلیف حضور می‌یافت.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا در حاشیه مراسم چهلمین روز درگذشت مرحوم سرلشکر فیروزآبادی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی هفت نشان به سرلشکر فیروزآبادی اعطا کردند که همکار قدیمی، برادر گرامی، صدق و ثبات و تعبد مدال‌هایی است که به آن مرحوم داده شده است.

وی افزود: سرلشکر فیروزآبادی یکی از رزمندگان قدیمی و از مجاهدانی بود که در دوران دانشجویی در شهر مشهد با مقام معظم رهبری ارتباط برقرار کرد و نبوغ خود را از همان ابتدا نشان داد.

وی گفت: در صحنه‌های مختلفی که پس از انقلاب پیش آمد، وی همواره برای انجام تکلیف حضور می‌یافت و نقش‌آفرینی وی در جهاد سازندگی و همچنین شرکت در بحث‌های علمی با توجه به این که پزشک بود، قابل اشاره است.

رئیس دفتر فرمانده معظم کل قوا افزود: در نیرو‌های مسلح نیز وقتی وارد عرصه شد، ابتدا در دولت و سپس به امر رهبر معظم انقلاب در ستاد کل نیرو‌های مسلح به‌عنوان رئیس ستاد کل حضور یافت و با وجود آن‌که افراد مختلفی از ارتش و سپاه حضور داشتند، اما سرلشکر فیروزآبادی به این سِمت انتخاب شد و به مدت ۲۷ سال ریاست ستاد کل نیرو‌های مسلح را بر عهده گرفت. او با همت بلند، کار‌های بزرگی انجام داد و عمر خود را وقف خدمت به مردم کرده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار