بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۳۴۲)؛

از دانلود برنامه آب و هوا تا دانلود ویرایشگرهای ویدئویی

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۳۴۲)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش‌فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است. حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده‌ایم.

از دانلود برنامه ساخت کلاژ تصاویر تا آفیس قدرتمند اندروید


دانلود برنامه اینستاگرام لایت Instagram Lite 272.0.0.7.129

اینستاگرام نرم‌افزاری محبوب و بی‌نظیر برای سیستم عامل‎های مختلف است که می‌توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آن‌ها را با دیگر کاربران این شبکه اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

نسخه جدید و کم حجم این نرم‌افزار برای تمام کاربران عرضه شده است تا از امکانات جدید آن استفاده کنند و لذت ببرند. شما با دانلود کردن این نسخه به امکانات جدیدی دسترسی پیدا می‌کنید.

نرم افزار Instagram با وجود قابلیت‌هایی مانند Story، Reels و IGTV به عنوان برترین و پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در دنیا شناخته می‌شود.

دانلود Instagram Lite

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo 8.11.8

یکی از ویژگی‌هایی که بسیاری از کاربران استفاده می‌کنند، ویرایش کردن ویدئوهای درون گوشی است. این قابلیت می‌تواند به کاربران زیادی کمک کند تا بتوانند بهترین ویدئوها را از فایل‌های موجود در دستگاه خود بسازند و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

برنامه Viva Video Pro یک نرم افزار قدرتمند جهت ویرایش ویدئو در گوشی‌های هوشمند است. به‌ وسیله این برنامه می‌توانید با عملیات ساده از تصاویر و ویدئوهای خود آثاری بسیار زیبا پدید بیاورید. با استفاده از این نرم افزار می توانید کارهایی همانند نرم افزار پریمیر از جمله تغییر صدا، جابجایی صدا، گذاشتن افکت روی ویدئو، کات زدن، کراپ کردن، نقاشی کشیدن روی فیلم و ... را انجام دهید.

دانلود اپلیکیشن قدرتمند و پیشرفته ویرایش ویدئو VivaVideo

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود ویرایشگر ویدئویی VOCHI Video Effects Editor 2.30.0

اپلیکیشن VOCHI Video Effects Editor یک ویرایشگر خلاقانه و جادویی ویدئو ها است که توسط BLBW LIMITED توسعه یافته است. این نرم افزار بی نظیر یکی از بهترین استارتاپ ها در زمینه افکت گذاری فایل های ویدئویی است.

در این برنامه مجموعه ای از صد ها افکت گوناگون در دسترس شما قرار دارد که استفاده از آن ها تنها به سلیقه و خلاقیت تان بستگی خواهد داشت.

یکی از مواردی که کار با این نرم افزار را لذت بخش کرده و نتایج را جذاب تر جلوه می دهد استفاده از هوش مصنوعی است. هوش مصنوعی به کار رفته با تجزیه و تحلیل ویدئو های تان افکت ها را در لحظه تغییر داده و تلاش می کند آن ها را به گونه ای خاص برای ویدئو های شما شخصی سازی کند.

تمامی افکت های موجود در دسته بندی هایی گوناگون قرار دارند که متناسب با نیاز های خود می توانید به هر دسته دسترسی داشته باشید. بر خلاف دیگر ابزار مشابه، ویرایش فیلم ها بسیار ساده بوده و تنها نیاز به گذراندن سه مرحله است!

دانلود ویرایشگر ویدئویی VOCHI Video Effects Editor

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود نسخه کم حجم SHAREit Lite 3.2.18

اپلیکیشن SHAREit Lite یک برنامه برای ارسال و دریافت بسیار سریع فایل‌ها در اندروید است و به صورت رایگان در گوگل پلی منتشر شده است. این اپلیکیشن جدید علاوه بر گنجاندن تمامی قابلیت‌های SHAREit، ویژگی‌ها و امکانات جدیدی نیز دارد.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید با دوستان خود چت کرده و به ارسال فایل‌های مختلف بپردازید. اگر تجربه استفاده از SHAREit تجربه دلنشینی برای شما بوده است،‌ توصیه می‌کنیم حتما این اپلیکیشن را نیز امتحان کنید.

دانلود SHAREit Lite شیریت

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود آیکون پک Reev Pro 3.9.7 مخصوص اندروید

رابط کاربری یکی از مهم‌ترین لایه‌های بخش نرم افزاری تلفن هوشمند به حساب می‌آید که به طور کامل توسط کارشناسان خاص این رشته طراحی، تولید و توسعه داده می‌شود. رابط کاربری در نسخه‌های اخیر اندروید تغییرات زیادی داشته است اما هنوز هم برخی از افراد از آیکون‌های برنامه‌های خود لذت نمی‌برند. اگر رابط کاربری یک گوشی از طراحی مناسبی بهره نبرد موجب سردرگمی و عدم تجربه لذت بخش برای کاربران می‌شود.

با نرم‌افزار Reev Pro تصویر پس‌زمینه، نحوه قرارگیری فولدر‌ها، بسته‌های آیکونی مختلف، افکت‌های جذاب، ویجت‌های متنوع، کنترل رنگ و فونت منو‌ها و بسیاری از قابلیت‌های دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا به هر نحوی که علاقه دارند، محیط تلفن هوشمند خود را شخصی‌سازی کنند. از ویژگی‌های این آیکون پک باید به حجم مناسب و ظاهر بسیار جذاب ساخته شده برای نرم افزارها اشاره کرد.

دانلود آیکون پک مینیمال زیبا Reev Pro 3.8.6 اندروید


دانلود برنامه پخش فیلم وی‌ ال‌ سی VLC 3.4.1

اپلیکیشن VLC از پرطرفدار‌ترین برنامه‌های موجود در دنیای فناوری است. کاربران تمام دنیا که تلاش دارند بر روی دستگاه‌های خود فیلم مشاهده کنند می‌توانند از این برنامه استفاده کرده و از قابلیت‌های آن بهره ببرند.

برنامه وی‌ال‌سی همچنین به کاربران خود اجازه گوش دادن به انواع موسیقی را می‌دهد. این افراد در کنار این کارها قادرند با افزودن لینک فیلم مورد نظر، آن‌ را درون برنامه بدون دانلود کردن، مشاهده کنند و از زمان خود لذت ببرند.

این برنامه از فرمت‌های صوتی و تصویری نظیر MKV, MP4, AVI, MOV, Ogg, FLAC, TS, M2TS, Wv و AAC پشتیبانی می‌کند.

دانلود VLC

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه ساعت و آب و هوای اندروید Transparent clock & weather Pro 5.10.2

نرم افزار Transparent clock & weather برنامه‌ای پرطرفدار و رایگان در زمینه‌ نمایش وضعیت آب و هوایی همراه با ساعت بسیار شیک در صفحه‌ی اصلی اسمارت فون و یا تبلت ندرویدی شما است.

اگر تا به امروز برنامه‌های مختلفی را برای نمایش ویجت‌های ساعت و هواشناسی برروی موبایل خود نصب کرده‌اید هم اکنون با آنها خداحافظی کنید چرا که این برنامه با ویژگی‌هایی فوق العاده و امکان شخصی سازی بالا آمده است تا جایگزین همه‌ برنامه‌های ویجت هواشناسی شود! شما می‌توانید از میان سه ویجت مختلف با سایز‌های متعدد یکی را برای نمایش در هوم اسکرین گوشی خودتان انتخاب کنید و هم اکنون بنشینید و قسمت‌های مختلف آن را به صورت دلخواه شخصی سازی نمایید!

وجود انواع پوسته‌های بسیار شیک، فونت‌های مختلف برای نمایش زمان، یافتن خودکار مکان فعلی، نمایش وضعیت و دمای هوا برای موقعیت کنونی، زمان طلوع و غروب آفتاب، تعیین میزان رطوبت و وضعیت باد و ... همگی دست به دست هم داده اند تا بهترین برنامه‌ هواشناسی را در اندروید شما به ارمغان بیاورند.

دانلود برنامه ساعت و آب و هوای اندروید Transparent clock & weather

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود برنامه ساخت رمز موقت Microsoft Authenticator 6.2110.6737

امنیت یکی از مهم‌ترین فاکتورهای زندگی مجازی است. برای داشتن امنیت شما باید بتوانید اطلاعات کاربری منحصر به فردی داشته باشید و از آن‌ها محافظت کنید. در واقع محافظت از رمز عبور مانند محافظت از مرز یک کشور است. رمز عبور خوب می‌تواند شما را از اتفاقات بدی مانند هک شدن اطلاعات و موارد این چنینی محافظت کند. 

البته همیشه رمزهای عبور نمی‌توانند به تنهایی شما را محافظت کنند؛ به همین دلیل نرم افزارهای دیگری به کمک آنها آمده‌اند. این برنامه‌ها با فعال سازی رمز دو مرحله‌ای امنیت حساب کاربری شما را چند برابر می‌کنند. با فعال سازی رمزهای دو مرحله‌ای می‌توانید امنیت حساب کاربری خود را چند برابر کرده و به نوعی آن را برای سودجویان غیرقابل دستیابی کنید.

نرم افزار  Microsoft Authenticator یکی از بهترین برنامه‌ها برای این کار است که به شما کمک می‌کند به راحتی برای حساب کاربری خود رمز دو مرحله‌ای فعال کنید و آن را تا زمانی که دوست داشتید فعال نگه دارید.

دانلود برنامه Microsoft Authenticator

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود مرورگر فایرفاکس برای توسعه دهندگان Firefox Nightly for Developers 95.0a1

جست‌وجو در اینترنت را می‌توان یکی از کارهایی دانست که تقریبا تمام کاربران دنیای فناوری به صورت روزانه انجام می‌دهند. به همین دلیل برنامه‌های مرورگر برای استفاده کاربران بسیار مهم هستند زیرا می‌توانند تجربه حضور آن‌ها در فضای مجازی را تغییر دهند. 

از بهترین مرورگرهای دنیا می‌توان به مرورگر Firefox اشاره کرد. به تازگی نسخه جدیدی از مرورگر فایرفاکس منتشر شده که تجربه کاربری جدیدی به شما ارائه خواهد کرد. این مرورگر آمده است که با کروم رقابت کند.

این مرورگر تجربه‌ای جدید از ویژگی های نسل جدید فایرفاکس است که می‌تواند برای کسانی که روزانه از مرورگر استفاده می‌کنند، بهترین گزینه باشد. با دانلود کردن آن می‌توانید بهترین تجربه‌ را در گشت و گذار در اینترنت داشته باشید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود Daylio Premium 1.41.0 – برنامه دفترچه خاطرات خصوصی اندروید!

ممکن است برای همه ما یک روزهایی خاطره انگیز  باشد و ما بخواهیم با کمک عکس یا نوشتن خاطرات آنها را برای همیشه ثبت کنیم. اما به دلیل  نداشتن دفتر خاطرات یا دوربین‌ این خاطرات ارزشمند و ماندگار نمی‌شوند. در همین راستا ما برای شما کاربران گرامی در ادامه این مطلب دانلود رایگان برنامه دفترچه خاطرات خصوصی اندروید، را به اشتراک گذاشته‌ایم.

دانلود Daylio Premium 1.41.0 – برنامه دفترچه خاطرات خصوصی اندروید!

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار