نوذری گفت: همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر استفاده از سیستم‌های گرمایشی دوگانه سوز، باید برای ورود به فصل سرما آماده باشند و سوخت جایگزین لازم برای مواقع بحران را ذخیره‌سازی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز ایلام، گفت: مردم و دستگاه‌های اجرایی استان ازعملکرد شرکت گاز استان در خدمات رسانی و توزیع پایدار گاز اعلام رضایت دارند که انتظار می‌رود این نحوه ارائه خدمات در این شرکت استمرار داشته باشد.

نوذری افزود: تامین سوخت دوم برای واحد‌های صنعتی و خدماتی عمومی استان ضروری است و پیگیری الزام آن‌ها به استفاده از مشعل‌های دوگانه سوز و ذخیره سازی سوخت جایگزین بایستی در دستور کار دستگاه‌های مرتبط قرار گیرد.

او با بیان اینکه همزمان با شروع فصل سرما، در جلسات آتی ستاد بحران استان به کلیه ادارات استان و صنوف و واحد‌های صنعتی که خدمات رسانی عمومی دارند ابلاغ می‌شود که تمهیدات لازم برای استفاده از سوخت جایگزین در زمان بحران را مد نظر قرار دهند، اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی علاوه بر استفاده از سیستم‌های گرمایشی دوگانه سوز، باید برای ورود به فصل سرما آماده باشند و سوخت جایگزین لازم برای مواقع بحران را ذخیره‌سازی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.