رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: یکی از ابزار‌های تحقق شعار سال توجه به توسعه صادرات است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جلسه کارگروه صادرات غیر نفتی و شورای ساماندهی مبادلات مرزی به منظور بررسی وضعیت اجرای برنامه‌های توسعه تجارت خارجی و بررسی مشکلات مبادلات مرزی استان اردبیل گفت: یکی از ابزار‌های تحقق شعار سال توجه به توسعه صادرات است که در این میان توجه به افزایش تولید با کیفیت، بازار یابی مناسب و بسته بندی خوب از اهمیت بسزائی برخوردار است.

او خط مشی‌ها و برنامه‌های کارگروه توسعه صادرات غیر نفتی استان و ساماندهی مبادلات مرزی بر اساس سیاست‌های ابلاغی و رفع مشکلات و موانع آن‌ها را تشریح کرد.

عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اردبیل نیز در خصوص تمدید کارت‌های مبادلات مرزی گفت: موضوع از طریق سازمان صنعت، معدن و تجارت پیگیری و اقدامات لازم جهت تمدید کارت‌های مبادلات مرزی صورت گیرد.

او با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌ها که براساس مصوبه و دستورالعمل برگزاری نمایشگاه تنها با نظر گارگروه توسعه صادرات افزود: برگزاری نمایشگاه خارج از سایت نمایشگاه‌های بین المللی ممنوع می‌باشد.

در این جلسه موضوع بدهی مالیاتی صادرکنندگان شرکت‌های تعاونی مرزنشین و فعالان اقتصادی ناشی از عدم ایفای تعهدات ارزی و سایر مشکلات بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.