رئیس جمهور در بازدید از کارخانه کاغذسازی زاگرس زرقان گفت: روا نیست که به علت ناتمام ماندن ۱۳ درصد از کل طرح، سرمایه گذاری در این کارخانه به نتیجه نرسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس جمهور در ادامه سفر به استان فارس، در کارخانه کاغذسازی زاگرس زرقان حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این کارخانه، مشکلات آن را بررسی و دستور حل آن ها را صادر کرد.

رئیسی رئیس جمهور با بیان این که تکمیل ۱۳ درصد مراحل ساخت این کارخانه کار دشواری نیست که معطل مانده است، افزود: مشکلات این کارخانه که بیشتر تسهیلات است، هرچه زودتر بایدبرطرف شود.

او با بیان اینکه ویژگی این کارخانه این است که با استفاده از ضایعات و کاغذ‌های باطله می‌تواند بخشی از نیاز کشور را تامین کند، گفت: روا نیست که این سرمایه گذاری به علت ناتمام ماندن ۱۳ درصد از کل طرح، به نتیجه نرسد.

رئیس جمهور تصریح کرد: جای پرداخت تسهیلات بانکی همین جاست که هم اشتغال ایجاد می‌کند و هم با رونق تولید، نیاز کشور رفع می‌شود.

رئیسی ادامه داد: استاندار فارس کار تکمیل این واحد تولیدی را با جدیت پیگیری کند تا چنانچه مالک کارخانه وعده داده است، هر چه سریع‌تر با راه‌اندازی این کارخانه ۶۰۰ نفر مشغول کار شوند و با رونق تولید، گامی برای تأمین کاغذ مصرفی در کشور برداشته شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.