دبیر رویداد «پیوند» گفت: ماه آینده چهارمین رویداد طرح پیوند با موضوع بازی‌های کامپیوتری و موبایلی برگزار خواهد شد.

آقایی دبیر رویداد «پیوند» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به این رویداد اظهار کرد: رویداد پیوند سلسله رویدادهایی است که صنوف نوآوری شکوفایی با هدف به هم رسانی شرکت های نوآور و شتاب دهنده ها برگزار می کند و این رویداد منحصرا مربوط به شرکت هایی است که در زمینه فرهنگی فعالیت می کنند.

او افزود: تمام شرکت هایی که در رویداد پیوند شرکت می کنند، شرکت هایی هستند که حول موضوعات فرهنگی فعالیت می کنند و با یک نوآوری جدیدی که تا به حال در کشور به این شکل وجود نداشته، محصول خود را معرفی می کنند.

دبیر رویداد پیوند بیان کرد: جدید ترین رویداد پیوند با موضوعات نوشت افزار برگزار شد چرا که این صنعت نیز جزو صنایع فرهنگی در کشور محسوب می شوند و تولیدکنندگان توانمندی در داخل داریم که علاوه بر تامین تمام نیازهای داخلی بعضا محصولات خود را به بازارهای جهانی هم صادر می کنند.

آقایی ادامه داد: با وجود تولیدکننده های توانمند نوشت افزار در کشور، اما در این صنعت نوآوری خاصی دیده نمی شود و اکثرا با روش های قدیمی و سنتی محصولات خود را تولید می کنند.

او تصریح کرد: به همین جهت رویداد سوم را به نوشت افزار اختصاص دادیم تا نوآوران در این صنعت بتوانند خود را به شتاب دهنده ها و سرمایه گذاران و در نهایت به بازارهای کشور معرفی کنند.

دبیر رویداد پیوند  ابراز کرد: در دو دوره گذشته  موضوعات شخصیت سازی و عروسک سازی برگزار شد و تعداد قابل توجهی از شرکت هایی که  در این دو رویداد محصولات خود را معرفی کردند، قابل توجه شتاب دهنده ها قرار گرفتند و وارد بازار رقابت شدند تا بتوانند از این طریق از فناوری خود بهره وری کنند.

آقایی مطرح کرد: در رویداد بعدی که ماه آینده برگزار خواهد شد، از شرکت هایی که در زمینه بازی های کامپیوتری و موبایلی فناوری دارند دعوت می شود تا در رویداد حضور پیدا کنند.

وی در پایان عنوان کرد: قصد داریم که رویداد های آتی را با موضوعات انیمیشن سازی، کتاب نویسی و کتاب خوانی و ... در زمینه فرهنگی برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار