رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود سرانه فرهنگی چهارمحال و بختیاری بررسی و جبران می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: سرانه‌ها و شاخص‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری، بررسی و کمبود آن در مقایسه با میانگین کشوری جبران می‌شود.

او در سفر به شهرکردافزود: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در زمان حضور خود در چهارمحال و بختیاری، شاخص‌ها، سرانه‌ها و مسائل فرهنگی را به صورت جامع و کامل بررسی خواهند کرد.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با اشاره به برگزاری نشست‌های وزیران دولت سیزدهم با همه کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم بتوانیم برای ارتقای کمی و کیفی حوزه فرهنگ در کشور اقدام کنیم.


بیشتر بخوانید


چهارمحال و بختیاری میزبان اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و تعدادی از معاونان وزرای میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی است.

حضور در شورای فرهنگ عمومی استان، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، بازدید‌های میدانی با حضور کارشناسان خبره در شهرستان‌های شهرکرد، سامان، بن، بروجن، فارسان و لردگان و امضای سند نهایی سفر از جمله محور‌های سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به چهارمحال و بختیاری است.

چهارمحال و بختیاری ۱۰ شهرستان با حدود ۹۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار