فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: شهدا چه در اخلاق و ولایتمداری و چه در تخصص‌های پروازی الگوی جوانان و خلبانان هستند. 

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امیر واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جشن فارغ التحصیلی خلبانان هواپیمای اف۵ پایگاه شکاری وحدتی گفت: شهدا چه در اخلاق و ولایتمداری و چه در تخصص‌های پروازی الگوی جوانان و خلبانان هستند.

او با بیان اینکه شهادت همکاران ما در دوران دفاع مقدس و پس از آن در جریان انجام ماموریت ها، عزت و افتخاری برای نهاجا است، افزود: تقدیم شهدای بسیار در راه دفاع از امنیت کشور بیانگر این مهم است که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با شهدا پیمان بسته است و راه آن‌ها را ادامه می‌دهد.

واحدی ادامه داد: انقلاب با خون شهدا به پیروزی رسید و ما این انقلاب را به برکت رهبری امام خمینی (ره)، جانفشانی شهدا و پشتیبانی مردم داریم؛ مقام معظم رهبری نیز با رهنمود‌ها و هدایت‌های داهیانه خود این انقلاب را به خوبی صیانت کردند و ما باید شاکر خداوند باشیم که در این مقطع زمانی در این سرزمین زندگی می‌کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب ، دشمنان جنگ را بر ما تحمیل کردند و دیدیم و شاهد بودیم که تمام دنیا علیه ما به میدان آمد، اما رزمندگان با کمترین امکانات و صرفا با توکل بر خداوند، پیروی از، ولی فقیه و روحیه ایثار و شهادت توانستند پیروز میدان باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: هر کجا در کشور به موفقیت رسیدیم مدیون و مرهون توسل بر ولایت پذیری، روحیه جهادی و شهادت طلبی بودیم و همه شاهد هستند که عرصه‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌کنیم؛ بنابراین باید این روحیه و فرهنگ را در کشور ترویج کنیم.

او اظهار داشت: جوانان ما در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و با توکل بر خدا و توسل بر روحیه شهادت طلبی پیروز شدند و امروز صنعت دفاعی ما در دنیا بسیار قوی است و این دستاورد نتیجه توسل به روحیه جهادی و ایثار است.

او گفت: فارغ التحصیلان خلبانی که لباس خدمت به تن کرده اید باید بیش از پیش به زندگی و توصیه‌های شهدا توجه کنید؛ با مروری بر وصیت نامه آن‌ها در می‌یابیم که تبعیت از رهبری مهم‌ترین وصیت و تاکید آن عزیزان بوده و باید به این توصیه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.