سعید محمد وارد اهواز شد و با استاندار خوزستان دیدار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی به منظور بررسی پیشرفت فرصت‌های سرمایه گذاری و رفع مشکلات و موانع در منطقه آزاد اروند صبح امروز با استاندار خوزستان دیدار کرد او گفت: مناطق آزاد براساس چند اصل پایه ریزی شده است و قریب به بیش از ۳۰ سال است که این مناطق در حال فعالیت هستند.

او افزود: اصل رونق اقتصادی و تجاری در سرزمین اصلی است و مناطق آزاد باید در جهت سرمایه‌گذاری، صادرات، تولید، وارد کردن فناوری‌های نوین فعالیت کنند، شاخص‌هایی وجود دارد، اما این شاخص‌ها ضعیف هستند.

محمد تصریح کرد: بعد از گذشت این همه سال رونق خاصی نه دربحث سرمایه‌گذاری نه تولید اتفاق نیافتاده است و ما باید این رو در مسیر اصلی خود قرار دهیم، و در جهت ایجاد یک رونق تجاری و اقتصادی سرزمین اصلی فعالیت کنیم.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی ادامه داد: ظرفیت رونق وجود دارد، نیازمندی‌های مورد نیاز بررسی شده و در سطح ملی این مواردپیگیری خواهد شد و یک برنامه مدون را با استراتژی و راهبرد برای تک تک مناطق در دست تهیه داریم و سعی می‌کنیم در یک دوره کوتاه مدت مناطق را به ریل اصلی برگردانیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.