پارس جنوبی بوشهر در آخرین دیدار لیگ برتر فوتبال ساحلی ۱۰ بر ۵ نتیجه را به مقاومت گلساپوش یزد قهرمان این رقابت‌ها واگذار کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در بازی سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور چهارشنبه شب تیم پارس جنوبی بوشهر در ورزشگاه آزادی اردکان به مصاف رقیب همیشگی خود مقاومت گلسا پوش یزد رفت.

این بازی در حالی برگزار شد که قهرمانی گلسا و نایب قهرمانی پارس جنوبی دوشنبه مشخص شده بود.

در این دیدار ۱۵ گل رد و بدل شد که سهم بوشهری‌ها ۵ گل و سهم یزدی‌ها ۱۰  گل بود.

برای مقاومت گلساپوش یزد حمید بهزادپور، عباس رضایی، محمدعلی مختاری(۲گل)، جواد دهقانی‌زاده، مهدی شیرمحمدی، حمیدرضا دهقانی، رضا امیری‌زاده، مهدی شیرمحمدی و سیدعلی ناظم گل زدند.

گل‌‌های پارس جنوبی بوشهر را مصطفی کیانی، مسلم مسیگر و مجتبی نجفی(۲گل) به ثمر رساندند و یکی از گل‌ها نیز با گل بخودی حریف، به دست آمد.

با این پیروزی مقاومت گلسا پوش یزد با ۱۶ امتیاز برای سومین بار قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی شد و پارس جنوبی بوشهر با ۹ امتیاز به نایب قهرمانی چهاردهمین دوره این رقابت‌ها رسید.


بیشتر بخوانید


پارس جنوبی بوشهر در دوره گذشته این مسابقات قهرمان شده بود.

این تیم با ۷ قهرمانی و ۶ نایب قهرمانی و یک مقام سومی پر افتخار‌ترین تیم فوتبال ساحلی کشور است.

چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی(فصل ۱۴۰۰)، سه شنبه ۱۵ تیر با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه آغاز شد.

استان بوشهر در این رقابت‌ها ۳ نماینده داشت شامل پارس جنوبی بوشهر و پاس گناوه که در گروه اول بودند و دریانوردان بوشهر که در گروه دوم قرار داشت.

در این میان تیم پارس جنوبی توانست به مرحله نهایی صعود کند.

مرحله نهایی این مسابقات با حضور تیم‌های پارس جنوبی بوشهر، ایفا اردکان، مقاومت گلساپوش یزد و شاهین خزر روسر از ۱۸ تا ۲۱ مهر در ورزشگاه آزادی اردکان برگزار شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.