مذاکرات لازم برای انتقال پساب شهرکرد به شهرک صنعتی شماره۱ و ۲ انجام شده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  حمیدرضا فلاح مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: مذاکرات لازم برای انتقال پساب شهرکرد به شهرک صنعتی شماره۱ و ۲ انجام شده و تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

اوهچنین به چالش تامین آب شرب شهرک‌های صنعتی استان اشاره کرد: مشکل تامین آب شرب شهرک‌های صنعتی در حال حاضر با آبرسانی سیار و کف‌شکنی چاه‌ها در حال انجام است .


بیشتر بخوانید


فلاح گفت: زیرساخت‌های لازم برای بهره‌برداری از شهرک صنعتی شماره دو به زودی تکمیل و تا پایان سال امکان واگذاری زمین به سرمایه‌گذاری فراهم می‌شود.

او افزود: طراحی گاز شهرک صنعتی شماره ۲ شهرکرد به اتمام رسیده و وارد مرحله مناقصه شده است.

فلاح ادامه داد: همچنین ورودی شهرک صنعتی به زودی آسفالت و تامین برق این منطقه نیز از پست شهید موسوی و فرخشهر انتقال داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره‌برداری از شهرک صنعتی شماره دو میزان سرمایه‌گذاری در استان افزایش می‌یابد تا بر اساس آن تعهد امسال که واگذاری ۱۰۰ هکتار زمین است به طور کامل محقق شود.

هم‌اینک ۲۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب در چهارمحال و بختیاری مستقر است که در ۲۲ مورد از این شهرک‌ها شرایط برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف تولید، خدماتی و صنفی فراهم است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار