رییس بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر گفت: کلینیک تخصصی دیابت این بیمارستان به تازگی راه اندازی شده است و تمام خدمات مورد نیاز بیماران دیابتی در این کلینیک ارائه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا زمانپور رییس بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر گفت : این بیمارستان از ابتدای شیوع همه گیری ویروس کرونا در ۱۶ ماه تنها بیمارستان استان بود که به صورت مستمر و بدون توقف به عنوان مرکز کرونا خدمت رسانی کرده است. تعداد کل بیماران کرونایی بستری در این بیمارستان در ۱۶ ماه، ۴ هزار و ۷۸۵ نفر، تعداد بیماران سرپایی مراجعه کننده ۴۵هزار و ۴۳۵ نفر و تعداد بیماران بستری در بخش آی سی یو ۵۴۸ نفر بوده است. 

وی با بیان اینکه از ابتدای تیر ماه بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر از سانتر کرونا خارج شده است، افزود: از ابتدای تیر ماه ۱۴۰۰ این بیمارستان مرکز ارجاع تمام بیماران غیر کرونایی شهرستان خمینی شهر بوده است. در تابستان تعداد بیماران سرپایی بیمارستان در درمانگاه عمومی ۲۳ هزار و ۷۰۶ و  در درمانگاه تخصصی ۴ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است.

رییس بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر افزود: در سه ماه تابستان ۱۴۰۰ تعداد اعمال جراحی ۶۳۱ مورد، تعداد مراجعان اورژانس توسط فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید اشرفی ۶ هزار و ۱۲۰ مورد و تعداد کل بیماران بستری در تابستان ۱۴۰۰ به عنوان بیماران غیرکرونایی ۱۳۷۸ مورد و اشغال تخت بیمارستان بیش از ۹۲.۵ درصد بوده است. در حال حاضر نیز پوشش تمام بیماران داخلی و بیماران اعصاب و غیر کرونایی را در اختیار دارد.

زمانپور گفت: کلینیک دیابت بیمارستان شهید اشرفی خمینی شهر به تازگی راه اندازی شده و تمام خدمات مورد نیاز بیماران دیابتی در این کلینیک ارائه خواهد شد. همچنین این بیمارستان در حال راه اندازی کلینیک دیابت اطفال است. 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.