ابوعلی گفت: امنیت زیربنا و یکی از ارکان هرگونه توسعه در کشور است و با وجود مرزبانان و رصد مرزها، مردم ایران در آرامش به سر می‌برند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فتح اله ابوعلی، مدیر کل شیلات خوزستان به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری استان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی شیلات خوزستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی و پاسداشت خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی حافظان نظم و امنیت با حضور در محل فرماندهی مرزبانی استان خوزستان با سردار لطفعلی پاکباز دیدار و گفتگو کرد.

فتح اله ابوعلی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته ناجا، گفت: امنیت زیربنا و زیرساخت هرگونه توسعه در کشور به شمار می‌رود و با حضور مرزبانان در سراسر مرز‌های ایران اسلامی، مرز‌های کشورمان دارای امنیت بسیار مطلوبی است که حاصل ایثارگری، رشادت و شهادت سربازان ولایت است.

او در ادامه با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان به منظور تحقق امنیت پایدار در مرز‌های دریایی استان، افزود: همکاری و تعامل ارزنده مرزبانی استان با یگان حفاظت منابع آبزیان استان در حفاظت از ذخایر آبزیان، برخورد با متخلفان صیدغیر مجاز و فراهم نمودن بستر امن جهت فعالیت‌های صیادی شایسته تقدیر است.

سردار لطفعلی پاکباز، نیز در این دیدار حضور مسئولان برای عرض تبریک را مایه دلگرمی و قوت قلب ناجا خواند و خواستار تداوم همکاری بین پرسنل مرزبانی و اداره کل شیلات خوزستان شد، همچنین مقرر شد جلسه‌ای به منظور رفع مسائل فی مابین با حضور مسئولان شیلات و فرمانده هان پایگاه‌های دریایی شهرستان‌های آبادان و ماهشهر در آینده‌ای نزدیک تشکیل شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.