سخنگوی فدراسیون بدنسازی درباره نشست رئیس این مجموعه با پیشکسوتان و ارائه دستاورد‌های ایرانی برای ورزشکاران این رشته خبر داد.

مسعود روشنی، سخنگوی فدراسیون بدنسازی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: عبدالمهدی نصیرزاده در نشستی با پیشکسوتان عرصه بدنسازی ضمن تکریم مقام شاخص آن‌ها اعلام کرد، مشورت و راهنمایی گرفتن از پیشکسوتان فدراسیون را جهت رسیدن به اهداف خود نزدیک می‌کند. در این نشست که غلام صادقی رئیس کمیته پیشکسوتان فدراسیون، احد عبادی رئیس کمیته مربیان، حمیدرضا بوجاریان رئیس کمیسیون داوران فدراسیون، ابراهیم کمانی رئیس کمیته مسابقات، سعید کرمی رئیس کمیته استان‌ها و جمعی از پیشکسوتان از جمله خسرو محمدی، عباس اسماعیلی، محمد نجف زاده، سعید لطفی، مجید دانیالی، علی عرب، سیاوش آریا، مسعود سرابی و حمید زحمتکش حضور داشتند مسائل مختلف فدراسیون از منظر آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی گفت: ایجاد نمایشگاه‌های ایرانی در عرصه مکمل‌های غذایی برای ورزشکاران کشورمان بسیار از اهمیت بالایی برخوردار است و برند‌های ایرانی می‌توانند جلوی واردات مکمل‌های تقلبی را به کشورمان بگیرند. نمایشگاه ایرانی داریم که نمایشگاه صنعت دارویی است و آخرین تحولات و دستاورد‌های صنعت دارو را ارائه می‌دهد. با این حال به دلیل حضور شرکت‌های دارویی که تولید مکمل‌های غذایی هم دارند نمایشگاهی در روز‌های نوزدهم تا بیست و یکم مهرماه برگزار شد که میزبان جامعه ورزش به ویژه جامعه مسئولان و ورزشکاران بدنسازی بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار