آیت الله صفایی بوشهری، محقق نشدن مسئولیت‌های اجتماعی صنایع را جرم خواند و گفت: تمام صنایع استان باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را در قبال مردم اجرا کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در نشست با مسئولان سازمان بازرسی استان بیان کرد: در سفر رئیس جمهور، مشکلات استان در ابعاد گوناگون بررسی و در زمینه تعیین تکلیف کالا‌ها در انبار سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی گره‌گشایی شد.

او  افزود: سازمان بازرسی نقش مهمی در سلامت جامعه، پیشگیری از بروز تخلف و قرار گرفتن دستگاه‌های اجرایی و اداری در مسیر قانونی دارد.

امام جمعه بوشهر بیشترین تخلف در دستگاه‌ها را ناشی از ناآگاهی دانست و ادامه داد: آمار‌ها نشان می‌دهد بیش از ۸۵ درصد تخلفات به سبب ناآگاهی از قوانین است.

 صفایی بوشهری بر توجه به آموزش مدیران و کارکنان ادارات با قوانین برای جلوگیرى از بروز تخلف تاکید کرد و گفت: پیشگیری از بروز تخلف مهم‌تر از کشف آن است که سازمان بازرسی در این عرصه باید برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه ادارات را مد نظر داشته باشد.

او با اشاره به اینکه استان بوشهر سومین استان اقتصادی و نخستین استان در عرصه تولید درآمد سرانه است، بیان کرد: با این قابلیت نباید در استان فرد نیازمند و فقیر وجود داشته باشد.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بر توجه به پیوست‌های زیست محیطی، فرهنگی و اجتماعی صنایع در ابعاد گوناگون تاکید کرد و افزود: در این زمینه باید مسئولیت‌های اجتماعی، ورزشی، فرهنگی و عمرانی صنایع سنگین و کوچک در همه نقاط استان اجرایی شود.

صفایی بوشهری محقق نشدن مسئولیت‌های اجتماعی صنایع در مناطق را جرم دانست و ادامه داد: تمام صنایع استان بوشهر ضمن رعایت پیوست‌ها، باید مسئولیت‌های اجتماعی خود را در قبال مردم اجرا کنند.

او همچنین تاکید کرد: انسان باید همواره خود را در ابعاد گوناگون مورد بازرسی قرار دهد و با تقویت بنیه دینی و اخلاقی اسلامی از بروز تخلف پیشگیری کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.