فرماندار خرم‌آباد گفت: ۶۰ میلیارد تومان تسهیلات ویژه مشاغل و کسب و کار‌های متضرر از کرونا برای حفظ بیش از هفت هزار فرصت شغلی در این شهرستان پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، جعفر طولابی فرماندار خرم‌آباد در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری اظهار کرد: در این بخش هشت هزار و ۸۸۹ پرونده به ارزش ۱۱۳ میلیارد تومان با اشتغال ۱۱ هزار و ۸۵۳ نفر تشکیل و به بانک‌ها معرفی شده است.

طولابی با بیان اینکه تاکنون تسهیلات ۶ هزار پرونده پرداخت شده است ادامه داد: متقاضیان تسهیلات می‌توانند تا پایان آذرماه نسبت به ثبت‌نام برای دریافت وام اقدام کنند و بانک‌های عامل نیز تا پایان بهمن ماه سال جاری مهلت پرداخت دارند.

او همچنین در خصوص تسهیلات اشتغال پایدار روستایی اضافه کرد: از ابتدای شروع طرح تاکنون (حدود سه سال گذشته) ۲۹۷ پرونده با اعتبار۱۹۲ میلیارد تومان برای اشتغال‌زایی هزار و ۸۸۲ نفر به بانک‌های عامل معرفی شده است.

فرماندار خرم‌آباد تصریح کرد: از این رقم ۸۸ میلیارد تومان به ۲۸۷ پرونده پرداخت شده است که باید در تعیین‌تکلیف پرونده‌های باقی‌مانده در شعب بانکی تسریع شود.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.