پروژه برقرسانی به روستای چاهوک شهرستان ایرانشهر امروز به بهره برداری رسید.

 

حدادی پور مدیر امور توزیع برق شهرستان ایرانشهردر گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،   اظهار داشت:  پروژه برق رسانی  طی یک اقدام جهادی و در فاصله زمانی کمتر از ۶ ماه انجام شد.

وحید حدادی پور اعتبار هزینه شده برای این پروژه را حدود سه میلیارد و ۸۷۵ میلیون تومان دانست و ادامه داد: احداث ۱۱ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۳۵۰ متر شبکه فشار ضعیف و نصب یک دستگاه ترانس ۵۰ کاوا از جمله اقدامات انجام شده در این روستا است.

اهدا ۱۲ سری لوازم خانگی بین اهالی روستای چاهوک شهرستان ایرانشهر

مدیر امور توزیع برق شهرستان ایرانشهر اظهار داشت: همچنین در ادامه مراسم امروز ۱۲ سری لوازم خانگی شامل، یخچال ۱۳ فوت و پنکه زمینی به ۱۲ خانوار این روستا اهدا شد.

حدادی پور تصریح کرد: سیم کشی کامل منازل، هزینه انشعاب و نصب کنتور اهالی این روستا نیز به صورت رایگان انجام شد.

وی اظهار داشت: دانش آموزان روستای چاهوک شهرستان ایرانشهر نیز با دریافت ۲۵ بسته نوشت افزاری، سال جدید تحصیلی را با لوازم التحریر مناسب آغاز کردند.

وی بیان کرد: این هدایا از محل همکاری سپاه و بسیج با صنعت برق این استان و صرفه جویی صورت گرفته در حوزه برق تهیه و توزیع شد.

 تمامی روستا‌های دارای مجوز این استان از نعمت برق پایدار برخوردار هستند و باقیمانده روستا‌های فاقد برق در صورت صدور مجوز خدمات دهی از سوی منابع طبیعی و شورای حفاظت از اراضی ملی به قید فوریت در برنامه برق رسانی قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار