رئیس اورژانس خوزستان گفت: تیم تخصصی پزشکی جهت تشخیص و درمان بیماران تحت تاثیر از زلزله‌های اخیر در اندیکا روانه مناطق صعب العبور این شهرستان شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرهنگ کره بندی رئیس اورژانس خوزستان گفت: به دنبال وقوع چندین زلزله در سطح شهرستان اندیکا و نیاز مردم منطقه به خدمات بهداشتی؛ درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی، تیم تخصصی پزشکی جهت تشخیص و درمان بیماران تحت تاثیر از زلزله‌های اخیر در اندیکا روانه مناطق صعب العبور به مرکزیت روستای چلو از توابع اندیکا شدند.

او افزود: در روز اول استقرار این تیم پزشکی؛ بیش از ۲۵۰ نفر ویزیت شدند که ۴۵ نفر از آن‌ها کودک، یک نفر مشکوک به سکته قلبی، ۴۰ نفر قلبی، ۴۰ نفر اعصاب و روان و... بودند و تجهیزات کاملی از جمله آزمایشگاه سیار، آمبولانس، دارو‌های مورد نیاز و ... نیز به همراه تیم اعزامی به منطقه ارسال شد و تا در این زمینه مشکلی به جهت خدمت رسانی به مردم وجود نداشته باشد.

کره بندی در پایان بیان داشت: متخصص اطفال، اعصاب و روان، قلب، پزشک عمومی، داروساز، ماما، تکنسین فوریت‌ها و رئیس اورژانس لالی و اندیکا همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان لالی و مسجدسلیمان اکیپ اعزامی این مجموعه بودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.