مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان گفت: یکی از وظایف شهرداری‌ها ارائه خدمات مطلوب و باکیفیت است تا اعتماد مردم و مشارکت عمومی افزایش یابد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، راضیه شهاب مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری سمنان در آیین تودیع و معارفه شهردار امیریه گفت: یکی از عوامل مهم در جلب حداکثری مشارکت مردم در سطح شهر، ارائه خدمات و افزایش رضایت عمومی است.

او ادامه داد: به منظور ارائه خدمات بهتر به شهروندان استان سمنان و ارتقا دانش، هفته‌ای ۲ آموزش حاوی نکات کلیدی، به اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های استان ارسال می‌شود.

شهاب بیان کرد: از تمامی اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا باید مکاتبه و نکته‌های کلیدی و مباحث قانونی این نکته‌های آموزشی را در سطح علنی شورا بررسی، پیگیری و در چارچوب قوانین و مقررات خدمت به همشهریان و هم استانی‌ها اجرایی کنند.

او اظهار داشت: با توجه به پیگیری اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری امیریه، اعتماد در بین مردم شکل گرفته است و مردم منطقه مشارکت خوبی دارند.

شهاب به مشارکت خیران منطقه اشاره کرد و گفت: شهرستان دامغان خیران بسیار خوبی در طرح‌های عمران شهری دارد که این سرمایه‌گذاری خیران در کل کشور بی سابقه است.

او بیان کرد: در سال ۹۸ دفتر ارزیابی کشور از بین ۲۰ شهرداری استان سمنان تعداد ۱۶ شهرداری را حائز رتبه عالی و چهار شهرداری را دارای رتبه خوب دانست که شهر امیریه در رتبه عالی قرار گرفت.

در این آیین منصور بانی به عنوان شهردار امیریه معرفی و از زحمات هشت ساله محمد عوض آبادیان شهردار سابق این شهر تقدیر شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.