به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سید قاسم بی نیاز رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی اظهار کرد: سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی تحت وب و برنامه موبایلی قابل نصب است که در این سامانه قابلیت دریافت نظرها و پیشنهادها و مشکلات در دسته بندیهای زیرمجموعههای این وزارتخانه و ارائه توضیحات کاربر با ثبت کد رهگیری فراهم است.
او افزود: کاربران با دریافت کد رهگیری میتوانند روند گردش کار و دریافت کننده نهایی پیام ارسالی را مشاهده کنند. همچنین درخواستهای قبلی کاربران نیز در این سامانه ذخیره و قابل رجوع خواهد بود.
بی نیاز توضیح داد: این سامانه که مراحل نهایی خود را برای اجرای آزمایشی طی میکند، قابلیت دریافت پوشههای مربوط به اسناد و مدارک پیوست در قالبهای متنوع از جمله متن و تصویر را خواهد داشت.
رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: کاربران میتوانند نرم افزار سامانه هوشمند ارتباط مردمی وزارت راه و شهرسازی را بر روی دستگاههای تلفن همراه خود نصب کنند و یا به وب این سامانه مراجعه و موارد مورد نظر خود را ثبت کنند.
او تأکید کرد: به زودی با نهایی شدن مراحل طراحی و اجرای آزمایشی، آدرس این سامانه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/