مدیریت هوشمند کرونا برای بازگشت مردم به چرخه عادی زندگی

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین گفت: خروجی مدیریت هوشمند کرونا برداشتن محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها و بازگشت به چرخه زندگی عادی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی، معاون سیاسی استاندار و جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین در نشست شورای اطلاع رسانی استان، گفت: در طرح مدیریت هوشمند کرونا به دنبال این هستیم بدون محدودیت و ممنوعیت خاصی که موجب دشواری در زندگی مردم و کسب و کار‌ها شود، از سلامت جامعه مراقبت نماییم.

حبیبی خاطرنشان کرد: این طرح در مرحله اول اصناف و فعالان حمل و نقل عمومی را هدفگذاری کرده است، که دامنه آن گسترش می‌یابد.

وی افزود: در قالب طرح مدیریت هوشمند کرونا هر فعال صنفی و راننده ناوگان حمل و نقل عمومی که واکسن زده باشد بدون محدودیت خاصی امکان ارایه خدمات را خواهد داشت و شهروندان نیز امکان اطلاع از این موضوع را دارند.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین اظهار داشت: باید افرادی که هنوز واکسن نزده اند به منظور حفظ سلامت خود و دیگران زودتر نسبت به این کار اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ۵۳ درصد جمعیت دانش آموزی استان قزوین واکسینه شده اند، اظهار داشت: در حوزه واکسیناسیون دانش آموزی هنوز شاهد مقاومت‌هایی هستیم که در این خصوص باید اقناع سازی انجام شود چراکه بازگشایی حضوری مدارس در گرو واکسینه شدن دانش آموزان است.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان قزوین تصریح کرد: تاکنون یک میلیون و ۱۷۰ هزار دز واکسن علیه کرونا در قزوین تزریق شده که شامل ۸۰ درصد جمعیت استان است و پیش بینی می‌کنیم تا پایان آبان با تسریع در واکسیناسیون به یک ایمنی نسبی دست یابیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار