تکواندوکار ۸۰- کیلوگرم تیم شهرداری ورامین درباره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

میرهاشم حسینی تکواندوکار ۸۰- کیلوگرم تیم شهرداری ورامین در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگار در خصوص مسابقات  جام باشگاه های آسیا اظهار داشت: اولین رقابتی بود که بعد از المپیک در آن شرکت کردم و تغییر وزن هم داشتم. قصد دارم در همین وزن کسب سهمیه کنم و این بار در المپیک مدال بگیرم.  

او افزود: ۳ مسابقه برگزار خواهد شد. جام باشگاه‌های آسیا اولین رویداد است که ۱۰ امتیاز برای کسب سهمیه المپیک دارد. امیدوارم این ۱۰ امتیاز را کسب کنم و رنکینگم را ارتقا دهم.  

حسینی ادامه داد: سعید رجبی سرشناس‌ترین تکواندوکاری است که در این مسابقات شرکت کرده است. سایر نفرات در این رقابت‌ها شرکت نکرده اند. من دوست داشتم فدراسیون ما را در این مسابقات ثبت نام کند که این کار را انجام داد بنابراین من هم شاید در مسابقات بعدی شرکت نکنم. امیدوارم فدراسیون دلیل قانع کننده‌ای داشته باشد.

او درباره مصدومیتی که داشت، گفت: بعد از المپیک تنها ۲ هفته تمرین کرده ام. سطح حریفان هم خیلی بالا نیست. پای من شکسته و در حال حاضر هم با مصدومیت بازی می‌کنم. در مسابقات بلغارستان هم به دلیل مصدومیت زانو شرکت نکردم.  

حسینی در ادامه بیان کرد: مردم یک مدال طلای المپیک از من طلبکار هستند. فدراسیون هر تصمیمی بگیرد من انجام می‌دهم. ما فرودین ماه مسابقات جهانی را داریم که امیدوارم مدال طلا را کسب کنم، زیرا نقره جهان را در کارنامه دارم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار