رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: تاکنون ۷۸.۲۵ درصد جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال این شهرستان نوبت اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، جعفرزاده  رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود گفت: هشترود در زمینه واکسیناسیون دانش‌آموزان در سطح آذربایجان‌شرقی پیشتاز بوده و تزریق واکسن کرونا به این قشر که تعداد آنان پنج هزار و ۶۱۹ نفر اعلام شده است، همچنان با جدیت ادامه دارد.

او با دعوت از والدین دانش‌آموزان به مشارکت بیش از پیش در زمینه واکسیناسیون کرونا، اظهار داشت: افرادی که هنوز برای دریافت نوبت اول واکسن مراجعه نکرده‌اند، جهت رسیدن جامعه به ایمنی کافی باید هرچه سریعتر به مراکز و خانه‌های بهداشتی مراجعه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان هشترود ادامه داد: تاکنون ۸۹ درصد جمعیت هدف شهری و روستایی، نوبت اول و ۴۲ درصد نیز هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

او ادامه داد: تا روز ۱۸ مهرماه از مجموع ۲۹ هزار و ۲۶۴ نفر ساکن در روستا‌های هشترود و نظرکهریزی، ۸۹.۱۶ درصد دوز اول و ۴۳.۷۰ درصد هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

او افزود: از ۱۹ هزار و ۱۷ نفر ساکن در شهر‌های هشترود و نظرکهریزی نیز ۸۸.۴۸ درصد فقط دوز اول و ۴۰.۳۱ درصد هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.