نمایندگان مردم در مجلس طی بیانیه‌ای از مجاهدت‌ها و رشادت‌های نیروی انتظامی برای حفاظت از جان، مال و ناموس ملت تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز، بیانیه ۲۱۵ نماینده مجلس را در حمایت از نیروی انتظامی کشور را قرائت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نهادی مقتدر و انقلابی و برخوردار از نیروی انسانی متدین و مردمی است که در طول سالهای اخیر به مدد فرمانده مجاهد و انقلابی نیرو، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین توانسته است در مقابله مستمر با اشرار، قاچاقچیان، برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجتماعی و اخلاقی در فضای حقیقی و مجازی حفظ جان، مال و ناموس ملت ایران اسلامی، حراست از مرزهای کشور و ایجاد محیطی امن برای زندگی بهتر مردم نقشی تعیین کننده داشته باشد. فرمانده معزز کل قوا، در پیام اخیر خود این نیرو را از ستون‌های استوار امنیت در کشور دانستند که بحمدالله در سالهای اخیر برجستگی بیشتری یافته است. نیروی انتظامی حافظ امنیت و انضباط اجتماعی در پهنه جغرافیای کشور و در متن و بطن زندگی مردم است که بی منت به پاسداری از ارزش‌های اسلامی و صیانت از جان و ناموس مردم می‌پردازد.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تبعیت از مقام معظم رهبری، امنیت، اقتدار و آرامش امروزی ایران اسلامی را مرهون تلاش‌ها و ایثارگری‌های شبانه روزی نیروی انتظامی می‌دانیم و هفته نیروی انتظامی را به فرمانده انقلابی و جهادی و آحاد مدیران و پرسنل تبریک می‌گوییم و از مدیریت شایسته نیروی انتظامی و تلاش‌های مخلصانه و فعالیت کارکنان و سربازان خدوم تشکر کرده و آمادگی خود را برای حمایت و تقویت همه جانبه از این نیروی انقلابی اعلام می‌داریم.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار