رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیله‌سوار از صدور ۷۶ فقره پروانه تولید انفرادی و مجوز مشاغل خانگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، فرنام حامد، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیله‌سوار در تشریح عملکرد ۶ ماهه اول امسال گفت: در بخش صنایع‌دستی شاهد صدور ۴۴ فقره پروانه تولید انفرادی و ۳۲ فقره مجوز مشاغل خانگی بوده‌ایم.

او از پاسخ به ۴۵ مورد از استعلامات در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: در حوزه میراث‌فرهنگی در این مدت مرمت برج آرامگاه ادولو، رسیدگی به گزارشات حفاری غیرمجاز به تعداد هفت مورد و ۲۸۰ مورد بازدید از آثار تاریخی شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیله‌سوار ثبت اشتغال در سامانه رصد اشتغال و پنجره واحد برای ۲۸ نفر، صدور مجوز فعالیت گردشگری کشاورزی به تعداد دو مورد، صدور یک پروانه بهره‌برداری مجتمع خدماتی رفاهی و گردشگری و تحویل و واگذاری سه مجتمع خدماتی و بهداشتی بین‌راهی را از جمله اقدامات در نیمه نخست امسال عنوان کرد.

حامد افزود: معرفی قابلیت‌های گردشگری شهرستان با مشارکت کتابخانه عمومی بیله‌سوار در فضای مجازی از جمله اقدامات در راستای رونق گردشگری شهرستان و معرفی ظرفیت‌ها بود که در همین راستا مراسم روز شهرستان نیز در سوم شهریور برگزار شد.

او ادامه داد: در نیمه نخست امسال عملیات اجرای زیرساخت منطقه گردشگری گلی بلاغ آقاکندی نیز آغاز شده که برای این طرح ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.