گل محمدی: بازی با الهلال فینال زودهنگام است/ صعود از مرحله گروهی جام جهانی باید هدفمان باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با تیم الهلال عربستان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از سفر تیمش به عربستان اظهار کرد: در مرحله‌ای قرار داریم که تیم‌های بزرگ آسیا حضور دارند و فکر می‌کنم بازی ما با الهلال فینال زودهنگام آسیا است. قرعه‌ای که به آن برخورد کردیم، سخت‌ترین قرعه ممکن بود و به هر حال در طول زمانی که داشتیم تمرینات خوبی برگزار کردیم و خدا را شکر توانستیم از این زمان به خوبی استفاده کنیم.

او افزود: هر چند مشکلاتی مثل نبود بازیکنان ملی‌پوش داشتیم که تأثیرگذار است، اما به حدی انگیزه داریم که بازی‌های خوبی انجام دهیم. از لحاظ امکانات و مسائل دیگر جنگ نابرابر است، اما بازیکنان ایرانی همیشه استعداد و غیرت خودشان را نشان دادند و فکر می‌کنم بازی خوب و نتیجه خوبی هم به دست بیاوریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: برخی بازیکنان پرسپولیس در بازی با امارات حضور نداشتند و در بازی با کره جنوبی هم بازی نکردند. این احساس را داشتیم که اگر به بازی دوستانه بیایند هم می‌توانند برای تیم ملی مثمرثمر باشند و هم برای پرسپولیس خوب خواهد بود. به هر حال اگر بازیکن در شرایط بازی باشد هم برای تیم ملی فوتبال و هم ما خوب است. البته این اتفاق نیفتاد و ما هم دلگیر نیستیم. همیشه اولویت برای ما تیم ملی بوده است و دوست داریم تیم ایران همیشه موفق باشد.

گل‌محمدی تصریح کرد: انگیزه ما واقعاً زیاد است. ضمن اینکه موفقیت‌های تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی هم شور و شوق زیادی به مردم و ورزش‌دوستان داده است. از آن طرف هم موفقیت‌های تیم ملی فوتبال خیلی مهم بود. همه ما از این موفقیت‌ها خوشحالیم. در شرایطی که دلخوشی مردم، فوتبال و ورزش است، این شادی‌ها می‌تواند به نشاط اجتماعی کمک کند. فکر می‌کنم فقط ورزشکاران می‌توانند این شرایط را برای مردم ایجاد کنند. ما هم بخش کوچکی از این مردم هستیم و امیدواریم بتوانیم دل آن‌ها را شاد کنیم.

او درباره تساوی روز گذشته تیم ایران مقابل کره جنوبی اظهار کرد: کسب امتیاز از تیم کره جنوبی خیلی با توجه به وضعیت جدول خیلی مهم بود. به نظرم نتیجه بدی نبود. ما همچنان صدر جدول هستیم و در دقایقی از بازی هم حتی می‌توانستیم برنده باشیم. ان‌شاالله همین روند را ادامه دهیم و مطمئنم مشکل چندانی برای رسیدن به جام جهانی نخواهیم داشت. باید برنامه‌ریزی اصلی‌مان برای جام جهانی و صعود از مرحله گروهی این مسابقات باشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار