کشتی گیر کهگیلویه وبویراحمدی نایب قهرمان مسابقات کشتی کشور شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، آرمان حاتمی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان این استان گفت: حسام موسوی کشتی گیر کهگیلویه وبویراحمدی در رقابت‌های کشتی نونهالان کشور مقام دوم و مدال نقره را کسب کرد.

آرمان حاتمی افزود: مسابقات کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی کشور روز‌های ۱۷ تا ۱۹ مهرماه به میزبانی استان لرستان، در شهر کوهدشت در رشته فرنگی برگزار شد.

حاتمی بیان کرد: در این رقابت‌ها که با حضور کشتی گیران سراسر کشور برگزار شد حسام موسوی کشتی‌گیر ۵۲ کیلوگرمی نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر کشتی گیر استان گیلان را مغلوب کرد.

وی با بیان اینکه موسوی در دور دوم نماینده استان خوزستان و دور سوم نماینده استان لرستان میزبان مسابقات را شکست داد گفت: این کشتی گیر در مرحله نیمه نهایی نماینده استان فارس را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و با اقتدار به فینال این مسابقات راه پیدا کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد افزود: حسام موسوی در دیدار پایانی این مسابقات و در یک کشتی نزدیک از کشتی گیر قم شکست خورد و مدال نقره و مقام دوم این رقابت‌ها را کسب کرد.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.