۸۱ هزار و ۲۳۷ تماس با سامانه تلفنی ۱۲۲ آبفا مازندران در شش ماه اول امسال برقرار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،تیمور داداشی مدیر دفتر ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: ۸۱ هزار و ۲۳۷ تماس با سامانه تلفنی ۱۲۲، شرکت آب و فاضلاب مازندران در شش ماهه اول امسال برقرار شده که این رقم در مدت مشابه سال قبل ۵۳ هزار و ۱۹۸ تماس بوده است.

او افزود: از مجموع تماس‌های برقرار شده با این سامانه، ۴۸۷۳۵ مورد تماس مربوط به مسائل و مشکلات شرکت بوده و ۲۱۱۰۳ مورد هم نیاز به راهنمایی داشت که توسط کارشناسان مرکز ثبت و پاسخ لازم ارائه شده است.

داداشی: گفت بیشترین تماس مرتبط باحوادث شبکه، حوادث انشعابات و نیز قطعی و کمبود فشار آب بوده است.

مدیر سامانه ۱۲۲ شرکت آب و فاضلاب مازندران در خصوص اتصال با مرکز ۱۲۲ شرکت، گفت: در بخش آب ۲۲ امور، ۵۸ شهر و ۱۶۷۵ روستا و در بخش فاضلاب نیز ۶ شهر ساری، جویبار، بابل، بابلسر، نوشهر و چالوس که اگوی فاضلاب شهری دارند، به این مرکز متصل هستند.

داداشی در پایان با اشاره به ثبت درخواست‌های نیازمند پیگیری توسط اپراتور‌های سامانه، افزود: در بخش پیگیری سامانه، کارشناسان ذیربط ضمن پاسخگویی، با رابطین ۱۲۲ امور به صورت شبانه روزی در تماس هستند تا در صورت شکایت مشترک و یا انجام نشدن حادثه آن را پیگیری و نتیجه حاصله را در سیستم ثبت کنند در همین زمینه در شش ماهه اول سالجاری کارشناسان بخش پیگیری، بالغ بر ۴۳۰۰ مورد حادثه را پیگیری کرده اند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.