سرهنگ جوانبخت گفت: جمعیت جوان کشور که امیدوار هستیم نسل آینده ما باشند، در اثر بی دقتی‌ها دست به انجام کار‌های خطرناک می‌زنند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ رابعه جوانبخت کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ با حضور در برنامه «شهر امن» شبکه پنج سیما اظهار کرد: ۱۸ درصد سوانح رانندگی مربوط به افراد ۱۸ سال است و این موضوع قلب آدم را به درد می آورد. زیرا جمعیت جوان  کشور که امیدوار هستیم  نسل آینده ما باشند، در اثر بی دقتی‌ها دست به انجام کار‌های خطرناک می‌زنند.

وی در ادامه بیان کرد: وقتی یک فرد ۱۸ ساله می‌شود، گواهینامه دریافت می‌کند و پشت فرمان می‌نشیند، ما با یک شخصی روبه رو می شویم که شخصیت او تازه شکل گرفته  و تمام الگو‌های رفتاری اش تثبیت شده است و ما به عنوان پلیس، اصلا متولی تغیر رفتار در آن فرد نیستیم.

سرهنگ جوانبخت تصریح کرد: همچنین زمانی که برای فرزندتان در اوج هیجانات جوانی موتور سیکلت تهیه می‌کنید، یقینا ما انتظار دیگری نخواهیم داشت و وقوع همچنین تصادفات دردناکی حکایت از همین  تصمیمات دارد.

وی بیان کرد: نقش خانواده همیشه پررنگ‌تر و حائز اهمیت‌تر از تمام افرادی است که در جامعه حضور دارند و با جوانان برخورد می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۲ مهر ۱۴۰۰
خب سن اخذ گواهینامه رانندگی را بذارین بعد از پایان خدمت سربازی برای پسران و 20سالگی برای دختران
آخرین اخبار