جهان بین به باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد:

آیا دانشگاه آزاد برای دانشجویان خوابگاه دارد؟

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد درباره شرایط خوابگاه دانشجویان این دانشگاه توضیحاتی داد.

فرزاد جهان بین، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بیشتر دانشجویان دانشگاه آزاد، بومی هستند، اظهار کرد: حدود ۴۰ هزار دانشجوی خوابگاهی داریم. طبق ضوابط هر دانشجویی که واجد شرایط برای سکونت در خوابگاه باشد، می‌تواند از امکانات خوابگاه استفاده کند.

او افزود: دانشجویان پزشکی و پرستاری از جمله دانشجو‌هایی هستند که می‌توانند از خوابگاه‌های دانشگاه آزاد بهره‌مند شوند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به شرایط کرونایی و بازگشایی خوابگاه ها گفت: تمام دستورالعمل‌های بهداشتی در خوابگاه‌ها رعایت می‌شود و واگذاری اتاق‌ها بر اساس همین شیوه نامه‌هاست.

او دربار برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد تصریح کرد: برنامه‌هایی که سال گذشته در سطح ملی برگزار شد مانند حماسه تا حماسه، کرسی‌های آزاد اندیشی و.... امسال نیز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد با اشاره به برنامه‌های پیش رو دانشگاه‌های آزاد گفت: امسال برنامه "هر دانشجو، یک مهارت" پیگیری می‌شود؛ قرار است در کنار مهارت فرهنگی و هنری معطوف به اشتغال، فضایی برای ایجاد عرصه محصولات دانشجویان ایجاد شود؛ مسئله استاد راهنمای فرهنگی از دیگر پروژه هاست.

جهان بین تاکید کرد: بر اساس نتایج کارنامه فرهنگی و آنالیز نقاط ضعف و قوت واحدها، تلاش خواهیم کرد تا چهره علمی و نحوه مدیریت فرهنگی در واحد‌ها را ارتقا دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار