رئیس سازمان صمت استان فارس گفت: تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور از ظرفیت مناسبی برای تامین نیاز‌های داخلی و صادرات محصولات به کشور‌های همسایه برخوردارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حمیدرضا ایزدی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در آیین گشایش نمایشگاه تخصصی صنعت فرش ماشینی گفت: نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی و صنایع وابسته با حضور شرکت‌های فعال در زمینه تولید انواع فرش ماشینی و صنایع وابسته در فضایی به گستره یک هزار و ۴۰۰ مترمربع در محل نمایشگاه‌های بین الملی استان فارس  واقع در گلستان شیراز راه‌اندازی شده است.

او ضمن قدردانی از صنعتگران و متولیان واحد‌های تولیدکننده فرش ماشینی و صنایع وابسته بیان کرد: وظیفه ما حفظ این صنعت برای نسل‌های آینده و رساندنش به جایگاه اصلی آن است در این راستا ضرورت دارد تا مسولان ذی ربط  برای به نمایش‌گذاشتن این صنعت، صاحبان صنایع را حمایت کنند که سازمان صمت  همه تلاش خود را در این زمینه از جمله برگزاری نمایشگاه  به کار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس اظهار داشت: برپایی نمایشگاه لوازم خانگی در راستای فرمایش" مقام معظم رهبری "در خصوص منع واردات لوازم خانگی خارجی قطع حلقه‌های وابستگی و حمایت بیشتر از تولید کنندگان داخلی در دستور کار قرار گرفت این درحالی است که تولیدکنندگان لوازم خانگی در کشور علاوه بر ظرفیت مناسب برای تامین نیاز‌های داخلی از ظرفیت خوبی برای صادرات محصولات به کشور‌های همسایه برخوردار هستند.

ایزدی با اشاره به اینکه ۵۱ درصد تولیدات این نمایشگاه را متخصصان و تولیدکنندگان استان فارس ارائه داده است گفت: ۴۳ شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و زنجان در این نمایشگاه حضور دارند.

او با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد  ۲۳۰ غرفه به ارائه دستاورد‌های تولید کنندگان می‌پردازند، افزود: انواع یخچال، فریزر، اجاق گاز، هود، سینک، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، لباسشویی، جاروبرقی، صوتی و تصویری و لوازم آشپزخانه زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه است.

نمایشگاه تخصصی فرش ماشینی، موکت، کفپوش  و کالای خواب  و نمایشگاه لوازم خانگی، صوتی و تصویری از ۱۹ تا۲۳ مهرماه  هر روز از ساعت ۱۶ تا ۲۱ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار