دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی گفت: به احتمال زیاد از هفته آینده طرح قرنطینه هوشمند در استان اجرا شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا ویروس در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه احتمالا طرح قرنطینه هوشمند هفته آینده در ستاد ملی کرونا مصوب شود گفت: بر اساس این طرح خیلی از فعالیت‌ها در جامعه و استفاده از خدمات مانند حمل و نقل عمومی منوط به داشتن کارت تزریق هر دو نوبت واکسن کرونا است و تنها افرادی که هر دو نوبت واکسن کرونا را دریافت کرده باشند می‌توانند به راحتی در جامعه فعالیت کنند و از خدمات عمومی بهره ببرند.

او افزود: افراد شاغل در اصناف و ادارات باید تا پایان مهر ماه واکسینه شده باشند که در غیر این صورت بر اساس طرح قرنطینه هوشمند نمی‌توانند فعالیت کنند.


بیشتر بخوانید


شریف زاده اظهار کرد: محموله جدید واکسن کرونا که عصر دیروز وارد استان شده شامل ۱۰ هزار دز واکسن پاستوکووک و ۴ هزار دز واکسن برکت است.

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و مدیریت کرونا ویروس در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه واکسن‌های پاستوکووک ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۷ سال است تصریح کرد: از امروز این دانش آموزان علاوه بر واکسن سینوفارم می‌توانند واکسن پاستوکووک را دریافت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار