رییس اداره صمت شهرستان کنارک گفت: با توجه به انجام واکسیناسیون کرونا اقشار مختلف جامعه، اصناف و تولیدکنندگان شهرستان کنارک نیز در واکسیناسیون پیش قدم بودند.

عبدالحمید دوستینی رییس اداره صمت شهرستان کنارک  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: بر اساس راستی آزمایی‌های صورت پذیرفته و بر اساس اعلام اصناف مختلف تا کنون بیش از ۵۰۰ نفر از متصدیان واحد‌های صنفی اقدام به واکسیناسیون نموده اند که قطعا آمار‌های واکسیناسیون در سطح متصدیان واحد‌های صنفی بیشتر از این تعداد می‌باشد و در حال جمع بندی نهایی هستیم.

وی افزود: شهرستان کنارک دارای ۱۱۳۰ واحد صنفی با اشتغال ۲۸۲۵ نفرمی باشد که بیش از ۱۱۷۰ نفر از شاغلین در حوزه اصناف نیز برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند که آمار دقیق واکسیناسیون در حوزه اصناف به صورت دقیق در حال رصد می‌باشد.

دوستینی در ادامه گفت: ۴۸ واحد فعال صنعتی در شهرک صنعتی وجود دارد که میزان اشتغال این واحد‌ها ۱۲۸۸ نفر می‌باشد که از این تعداد ۱۰۰۰ نفر واکسینه شده و در مرحله جدید و با همکاری مرکز بهداشت شهرستان کنارک افراد باقیمانده نیز طی روز‌های آینده واکسینه خواهند شد.

رییس اداره صمت کنارک در پایان ضمن اشاره به واکسینه شدن ۲۶۷۰ نفر در حوزه‌ی صنف و صنعت شهرستان گفت: واکسیناسیون ۶۴ درصدی در حوزه‌ی اصناف و تولیدکنندگان صورت پذیرفته و پایگاه واکسیناسیون اصناف از تاریخ ۱۹ مهرماه در اتاق اصناف مسقر شده و در روز اول و با مشارکت اصناف تعداد ۵۰ نفر از متصدیان واحد‌های صنفی واکسینه شدند و در ۲۰ مهرماه نیز تیم واکسیناسیون مرکز بهداشت جهت تزریق واکسن در اتاق اصناف شهرستان مستقر می‌باشند و بزودی و طی روز‌های آتی ۱۰۰ درصد شاغلین صنف و صنعت واکسینه خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار