رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران گفت:اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون زحمات و تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،عبدلارضا شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران در دیدار با سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی مازندران به مناسبت هفته ناجا، اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون زحمات و تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی دانست

او با اشاره به اینکه مرکز علمی کاربردی انتظامی مازندران از مراکز فعال و ممتاز استان است، افزود: ماموریت اصلی دانشگاه علمی کاربردی در استان، ارتقاء سطح علمی و دانش کارکنان ناجا می‌باشد.

شیخ الاسلامی با تاکید بر اینکه ماموریت این مرکز کاملاً منطبق با ماموریتی که نیروی انتظامی در بخش پژوهش و آموزش دارد، گفت: با توجه به اینکه نیروی انتظامی برای ایجاد آرامش و رفع مشکلات جامعه فعالیت می‌کند رشته‌های جدیدی منطبق با ماموریت نیروی انتظامی و ارتقاء دانش کارکنان تعریف شد.

او افزود: با توجه به اینکه مرکز علمی کاربردی در خود ناجا وجود دارد، باید در موضوعات پیشگیری و در بحث آموزش و پژوهش اقدامات خوبی داشته باشیم و آموزش‌های علمی و تخصصی لازم به کارکنان ارائه کنیم.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی مازندران، ارتقاء علمی کارکنان ناجا را امری موثر در ماموریت‌های پلیس دانست و گفت: امنیت و احساس امنیت که لازمه آرامش مردم است باعث رشد آن جامعه می‌شود و با اقتدار پلیس و بالابردن سطح علمی کارکنان در ماموریت ها، این امر محقق می شود.

عبدلارضا شیخ الاسلامی در پایان ضمن تبریک مجدد هفته ناجا، افزود: با اقتدار نیروی انتظامی و با توجه اینکه دشمنان زیادی در منطقه داریم، امنیت خوبی در جامعه و مرز‌های آن حاکم می‌باشد و ما مدیون زحمات و تلاش‌های کارکنان نیروی انتظامی هستیم.

سردار مرتضی میرزایی هم در این دیدار گفت: ارتقاء سطح دانش و آگاهی کارکنان منطبق با شغلی که دارند موجب موفقیت بیشتر در اجرای ماموریت‌ها می‌شود.

او با توجه به اهمیت سطح دانش کارکنان با توجه به مشکلات و معضلات اجتماعی در جامعه، گفت: بالا بودن سطح دانش کارکنان در دستور کار فرماندهان می‌باشد و چنانچه ماموریت‌های پلیسی با آگاهی و دانش منطبق با آن صورت گیرد بازخورد و نتیجه آن موثر است و رضایتمندی مردم را در پی خواهد داشت.

سردار میرزایی در پایان از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارکنان مجموعه دانشگاه علمی کاربردی استان در جهت آگاهی بخشی و ارتقاء سطح دانش کارکنان تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.