با حضور سردار سلامی از چند طرح ورزشی،بهداشتی و آموزشی در شهرک سیل زدگان روستای زاچ و داربست در بشاگرد بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،باحضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه از چند طرح ورزشی،بهداشتی و آموزشی در شهرک شهید سلیمانی در زاچ و‌داربست بشاگرد بهره برداری شد.

مهمترین این طرح ها زمین چمن ورزشی بود که برای ساخت این زمین چمن ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده بود.

سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عنایات و توجهات خاص رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناطق دور دست کشور، برای ما که سربازان ولی امر هستیم، تکلیف رفع مشکلات و خدمت به مردم عزیز را بوجود آورده که برای ما افتخار بزرگی است.

سردار سلامی  با تشکر و قدردانی از زحمات نیروی دریایی سپاه افزود: امیدوارم شهرک هرچه سریعتر به بهره برداری کامل برسد تا با آسایش از این شهرک استفاده کنید.

سردار سلامی گفت: این هدیه از سوی رهبرمعظم انقلاب اسلامی و سپاه به شما مردم عزیز است که در دفاع از استقلال و ساختن کشور حضور داشتید و ما درکنار شما خواهیم بود.

در این بازدید ۱۵۰ بسته معیشتی نیز بین مردم شهرک شهید حاج قاسم سلیمانی توضیح شد.

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه که در این مراسم سردار سلامی را همراهی می کرد گفت:تلاش می شود تا در سالگرد شهادت شهید سلیمانی این شهرک مسکونی تازه ساخت به بهره برداری برسد.

سردار تنگسیری افزود: نیروهای جهادی و تجهیزات بیشتری برای تکمیل سریع تر شهرک به منطقه زاچ و داربست اعزام شده است.

شهرک شهید سلیمانی از دو سال پیش برای اسکان سیل زدگان زاچ و داربست با کمک معاونت مهندسی نیروی دریایی سپاه در مرز شهرستان های بشاگرد و سیریک در حال ساخت است.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.